CHAT - Új ügyintézési formaIntézze biztosítási ügyeit gyorsan és egyszerűen: kattintson a képernyő jobb alsó sarkában levő CHAT ikonra, ahol:nem csak általános kérdésekben kérhet segítséget, hanem (az Ügyfélkapuba belépve vagy a beazonosítást követően) konkrét ügyfélszolgálati kérdéseit is felteheti,ügyfélszolgálatos kollégáink valós időben segítenek megválaszolni és megoldani a felmerülő problémákat,a velünk folytatott beszélgetést e-mailben is elküldjük Önnek, így később is bármikor visszakeresheti.Chat ügyfélszolgálati idő: munkanapokon 08:00-20:00 ÜZENJEN NEKÜNKAmennyiben már ügyfelünk, töltse ki az alábbi adatokat, így Ügyfélkapujába belépve is üzenhet nekünk, megtekintheti szerződését illetve dokumentumfeltöltésre is lehetősége van. Kérjük, hogy pontos és valós adatokat adjon meg, mivel csak így tudjuk garantálni, hogy a válasz megérkezik Önhöz.* A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező. kapcsolattartási adatok ügyfelünk? * nem igen ügyfél típus * Kérjük, válasszon!természetes személynem természetes személy (cég) személyi igazolvány száma * adószám * szerződés azonosító * - Választás -clb-s szerződésszámkötvényszámbiztosítói ajánlatszám clb-s szerződésszám * kötvényszám * biztosítói ajánlatszám * feladó neve * feladó e-mail címe * feladó telefonszáma * (06) levél adatai tárgy * üzenet *A "Beküldés" gombra kattintva -a pontosabb kiszolgálás érdekében- átirányítjuk Önt az ügyfélkapuba. biztosítási termék(ek) választása Gépjármű biztosítások Lakásbiztosítás Életbiztosítás Utasbiztosítás Egyéb... biztosítási termék(ek) választása Egyéb... Az új szerződés kötésével kapcsolatban ügyfélszolgálati munkatársunk hamarosan megkeresi Önt a megadott elérhetőségek egyikén. A mező üresen hagyandó