CLB cégtörténet
A CLB Független Biztosítási Alkusz Kft. egy tisztán magyar tulajdonú biztosítási alkuszcég. 30 éves múltunknak köszönhetően ismerjük a biztosítási piacot és az ügyfeleink igényeit is, így szakértői segítséget tudunk adni a biztosítások ügyintézésben. A független kifejezés a nevében annyit tesz, hogy nem áll mögöttünk finanszírozó, - bank illetve leasing cég, továbbá nem a biztosítók, hanem az ügyfeleink megbízásából végezzük a közvetítői tevékenységünket.
Célunk
Támogatás nyújtása a lakossági és vállalati ügyfeleknek, annak érdekében, hogy nálunk megtalálják, kikalkulálják és meg is köthessék a számukra megfelelő biztosítási konstrukciókat.
Történetünk
- 1993 - vállalatunk Credit Leasing Broker Kft. néven megalakult.
- 2001 – a tevékenységi körünk személy-, vagyon- és felelősségbiztosítás területekkel bővül, a cég neve pedig CLB Független Biztosítási Alkusz Kft-re módosult.
- 2004 – létrehoztuk a gépjármű-, a lakossági-, valamint az online divíziót, hogy célzottabban tudjunk foglalkozni ügyfeleinkkel.
- 2006 – bemutatkozott az internetes üzletágunk, amelytől kezdve már online is össze lehetett hasonlítani a gépjármű biztosítási ajánlatokat, valamint megkötni azokat.
- 2007 – immár a lakásbiztosítási ajánlatok is elérhetővé váltak online is.
- 2010 – biztosítási portfóliónk bővült: ettől kezdve utasbiztosításokat és kockázati életbiztosításokat is össze lehet hasonlítani oldalunkon.
- 2011 – a balesetbiztosítások is megjelentek kínálatunkban.
- 2012 – jármű asszisztencia biztosításokkal is elkezdtünk foglalkozni.
- 2020 – elindítottuk a gyorsan népszerűvé vált élő chatszolgáltatásunkat, amellyel még egyszerűbben intézhetők a biztosítási ügyek
Szolgáltatásaink
Több mint 50 fős csapatunk igyekszik az ügyfelek minél magasabb szintű szakmai kiszolgálására. Ennek érdekében saját call center és IT csapattal rendelkezünk, akik ismerik a piaci igényeket és ennek megfelelő szolgáltatásokat dolgoznak ki.- CLB Ügyfélkapu
Az ügyfelek gyors, precíz kiszolgálása érdekében hoztuk létre, amelynek segítségével lakossági ügyfeleink naprakész információt kaphatnak biztosításaikról, az azokkal kapcsolatos dokumentumokat online fel- és letölthetik, ügyintézést kezdeményezhetnek, vagyis szinte teljes körűvé vált az online ügyintézés. - Call center
Budapesti és vidéki ügyfélszolgálataink ügyfeleink rendelkezésére állnak telefonon, e-mailen, chat-en vagy személyesen. - CLB Partnerportál
A lakossági ügyfeleink mellett biztosítás értékesítési partnereink igényeire is gondoltunk, ezért létrehoztunk számukra egy online tarifáló és szerződéskötő felületet. Partnereink munkáját továbbá egy központi diszpécser csoport és 9 területi képviselő kollégánk is segíti helyszíni jelenléttel, telefonon, e-mailen, illetve videó megbeszélések útján is. - Évforduló emlékeztető
A különböző online marketing eszközök segítségével folyamatos ügyfél-kommunikációt folytatunk, ezzel is támogatva az ügyfelek tájékozódását. Ilyen szolgáltatásunk az évforduló emlékeztető is, amely a regisztrált felhasználók számára automatikusan emlékeztető e-mailt küld az évfordulójuk időpontja előtt.
Társaságunkról részletesen a magunkról oldalunkon tájékozódhat, különösen az ott letölthető CLB Általános Ügyfél-Tájékoztató dokumentumból.